Nový vzhled, stejná mise

Jahoda slaví 28 let… a přichází s novou vizuální identitou!

Za téměř tři dekády se toho hodně změnilo – děti, kterým jsme pomáhali, vyrostly. Přibyly nové rodiny, týmy i projekty. A tak i Jahoda přirozeně roste, zraje a mění se.
K našim narozeninám jsme si nadělili dárek:
– nové logo
– nový vizuální styl
– pracujeme také na novém webu.

Co je hlavním cílem? „Rádi bychom srozumitelně a jasně tlumočili veřejnosti, kdo jsme a co děláme. Ročně nám projde kluby a terénem 700 dětí a mladých lidí, kteří potřebují podporu. 300 rodin obsoužíme v našich dětských skupinách, rodinném centru a mateřské škole. Máme kolem sebe skvělou komunitu lidí, a naším cílem je rozšířit nejen ji, ale i povědomí o tom, co Jahoda dělá.

Děkujeme agentuře Knowlimits, která se ujala práce na naší nové viuální identitě, která, jak věřím, k našemu poslání přispěje“, říká Magda Juráňová, ředitelka Jahody.

I když se hodně věcí mění, to nejdůležitější zůstává:
Být nablízku dětem a rodinám – aby na své starosti nebyli sami.

Zpět na výpis novinek
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Kliknutím na tlačítko „Přijímám vše“ vyjádříte svůj souhlas s užitím souborů cookies pro statistiku a marketing.
Podrobnější informace o využití cookies souborů.