Školka, ze které nechtějí děti domů
Jahodovou školku v Praze na Černém Mostě najdete kousek od metra a nákupního centra. O vaše nejdražší se v malé skupině dětí stará profesionální pedagogický sbor. Rodiče a děti si u nás pochvalují rozmanitý program plný vzdělávání, logopedických cvičení, výuku angličtiny a mezikulturní poznávání. Naše školka je bezbariérová a inkluzivní.
Podívejte se, jak vypadá den v naší školce ►
Děti si hrají a vzdělávají se ve dvou třídách a rekonstruovaných bezbariérových prostorách s venkovním hřištěm. Školka funguje celý rok, takže vyřešíme vaše starosti s hlídáním dětí o prázdninách. Přímo před školkou můžete bezplatně zaparkovat a do centra se od nás dostanete autem za necelou půl hodinku.
Rodiče o jahodové školce
“Pro soukromou MŠ jsme se rozhodli především proto, že jsme hledali více individuální přístup k našemu synovi. To Jahoda splnila na 100 %. A velmi si toho vážíme. Moc se mi líbí, co všechno ve školce s dětmi děláte. Cítím se více ukotvena ve své roli a paní učitelky (stejně tak paní ředitelku) beru jako parťáky na této cestě rodičovstvím. Moc vám za všechno děkuji!”
“Chtěla bych tímto poděkovat všem, kteří se starají o naše děti. Velice si cením Vašeho přístupu a obětavé péče. Jsem s Vaší prací moc spokojena, neskutečně mi pomáháte a díky Vám není nemožné se opět začlenit do „normálního“ režimu.”
Školka v Praze plná aktivit a vzdělávání
logopedie | plavání | výuka angličtiny | muzikoterapie | environmentální výchova |
canisterapie | výlety za zábavou | divadlo
Zaujala vás jahodová školka nebo máte dotazy?
Kontaktujte nás ► tel: +420 734 144 421 e-mail: dana.rihova@jahoda.cz
Povzbuzujeme v dětech touhu po poznání
Po příchodu dítěte z jahodové školky uslyšíte na otázku “Co jste dělali dnes ve školce?” odpověď plnou nových zážitků a informací. Mezi pravidelné vzdělávací aktivity v jahodové školce patří:
- logopedie
- výuka angličtiny
- výlety za kulturou
- divadlo
- dopravní výchova
- environmentální výchova
Klademe důraz na individuální výuku a netradiční pedagogické postupy. Vzděláváme nenásilnou formou, zapojujeme do výuky herní prvky a prožitkové a kooperativní vzdělávání.
Chceme, aby se děti naučily praktické věci, které budou potřebovat v budoucím životě. Kvalitní vzdělávání dětí garantujeme prostřednictvím speciálního vzdělávacího programu Rosteme spolu.
Prozkoumejte jahodový vzdělávací program.
Školka, do které se děti těší!
“Děti jsou naše budoucnost a proto se jim snažíme poskytnout kvalitní základ do života. Naším cílem je děti naučit slušnému chování, samostatnosti a toleranci. Každodenní aktivity se snažíme obohatit o nevšední zážitky, aby se děti do školky každý den těšily.”
Myslíme globálně a učíme děti toleranci a porozumění
Učíme se s dětmi anglicky, aby se ve světě neztratily. V rámci pravidelných tematických dnů děti seznamujeme s jinými kulturami a tím, jak žijí lidé v jiných zemích. Pořád zkoušíme něco nového a zapojujeme se do mezinárodních projektů.
Máme bohaté zkušenosti se vzděláváním dětí s odlišným mateřským jazykem. Dvojjazyčná asistentka pomáhá dětem zdolávat jazykové překážky. Děti z naší školky jsou tak schopné plynule přejít do školy a komunikovat v českém jazyce.
Klademe důraz na logopedii a další dovednosti
Věnujeme více péče logopedii. Mimo logopedické chvilky spolupracujeme s externí logopedkou.
Klademe důraz na matematickou a čtenářskou gramotnost.
Jahodová školka v Praze je otevřena i pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami a je plně bezbariérová.
Náš tým
Bc. Dana Říhová
ředitelka
Práce s dětmi mě provází již od raného mládí, kdy jsem vedla sportovní kroužek v Sokolu. Poté jsem si zkusila práci au-pair v Norsku, zkušenosti jsem nabrala i jako matka tří dětí a učitelka v MŠ. Mám vystudovanou předškolní a mimoškolní pedagogiku a také obor Sociální práce. Mimo to jsem absolvovala další kurzy, např. asistent logopedické prevence. Těší mě, že mohu být součástí týmu, se kterým sdílím nadšení pro práci s dětmi. Společně se snažíme vytvářet prostředí, ve kterém se děti i zaměstnanci cítí být respektováni, podporováni a spokojeni.
Svůj volný čas trávím ráda se svoji rodinou na chalupě v Podkrkonoší, věnuji se sportu, sledování atletiky, objevování zapomenutých turistických stezek a zajímá mě dění doma i ve světě.
Nikola Királyiová
asistentka pedagoga
Po ukončení rodičovské dovolené jsem hledala novou práci a dostala jsem možnost pracovat pro MŠ Jahoda. Neumím si představit lepší práci než tu s dětmi. Sama mám doma dva syny, se kterými trávím veškerý volný čas.
Pavlína Říhová
asistentka pedagoga
Jmenuji se Pavlína a pro výkon funkce asistentky pedagoga jsem se rozhodla, protože si myslím, že děti jsou naše budoucnost a v dnešní době je třeba se jim věnovat více než dříve. Mým cílem je probudit v dětech větší zájem o kolektivní začlenění, různé hry a sporty. Ve volném čase se s rodinou věnujeme různým sportovním aktivitám lyže, in- line brusle, plavání, ale také práci kolem rodinného domu.
Lucie Sóradová
učitelka
Mám vystudovanou předškolní a mimoškolní pedagogiku a pedagogiku volného času.
Se školkovým prostředím jsem přišla do styku po mateřské dovolené a jsem také matkou pěti dětí.
Našla jsem v práci s dětmi zalíbení a jsem ráda součástí jejich vývoje a pokroků. Mojí snahou je každé dítě pochopit, podpořit a vytvořit respektující prostředí.
Mám ráda tvoření, čas s rodinou, poznávání cizích zemí a měst, historii, turistiku a jízdu na kole.
Markéta Krňávková
učitelka
Práci s dětmi vnímám jako poslání. Žila jsem 21 let střídavě v zahraničí a v Česku, přičemž po každém návratu do Prahy jsem vždy začala učit ve školce - jinou práci si snad už ani neumím představit. Mám tři vlastní děti, a kdyby to jen trochu bylo možné, měla bych jich alespoň pět. Vystudovala jsem střední pedagogickou školu v Litomyšli, vysokou školu (pedagogickou v Hradci Králové) jsem, bohužel, nestačila dokončit, neboť se mi narodila první dcera a vzápětí jsme odjeli s rodinou na 5 let do Vídně. Je mi ctí, že mohu nyní pracovat v MŠ Jahoda, o které jsem slyšela jen to nejlepší a jejíž koncepce činnosti odpovídá mým představám. Mou snahou je rozvíjet u dětí lásku k pohybu a sportu, protože věřím, že aktivní životní styl je základem zdravého a spokojeného života.
V soukromí ráda cestuji, pohybuji se přírodou, sportuji, trávím čas s rodinou a užívám si vše, co život v dobrém přináší.
Bc. Veronika Čiháková
učitelka
Jmenuji se Verča a pocházím z malé vesničky poblíž Sedlčan. Vždy jsem měla blízko jak k dětem, tak ale i ke zvířatům a nebyla jsem si jistá, čemu bych se chtěla více věnovat. Proto jsem se rozhodla jít na gymnázium a dále jsem pokračovala na bakalářský obor Zoorehabilitace a asistenční aktivity se zvířaty. Na začátku roku 2023 jsem nastoupila jako chůva do dětské skupiny Jahoda. V roce 2025 jsem dokončila studium obor Předškolní a mimoškolní pedagogika. Jednou bych si chtěla pořídit a vycvičit psa na canisterapie, se kterým bych mohla navštěvovat mateřské školy. Chtěla bych v dětech opět zažehnout lásku ke zvířatům, která mi přijde, že každou generací slábne. Volný čas ráda trávím se svými přáteli, poslouchám hudbu, hraju volejbal, věnuji se svým dvěma psům, a chodím se starat o malého bratrance a synovce.
Mgr. Zdenka Ondráčková
externí logopedka
V MŠ Jahoda působím jako externí logopedka. Mám vystudovanou Speciální pedagogiku a Učitelství pro 1. stupeň základní školy. Absolvovala jsem také akreditovaný kurz Logopeda ve zdravotnictví. Již řadu let pracuji s dětmi s různými druhy postižení, zejména s dětmi se sluchovým postižením a s logopedickými vadami.
Tato práce mě velmi baví a naplňuje, protože v ní vidím hluboký smysl – učit děti komunikovat a dorozumívat se, považuji za jednu z nejdůležitějších věcí, které jim můžeme do života dát.
Ve volném čase ráda čtu, vzdělávám se a trávím čas s přáteli a rodinou.
